Sjekk deg!

Dette må være den søteste reklamen jeg har sett, for et alvorlig tema. Man leser stadig at Norge er på verdenstoppen når det gjelder føflekkreft. Jeg har ikke mange føflekker, men har allerede både mens jeg bodde hjemme i Norge og her, måttet fjerne noen. Jeg er av de som blir sent brun. Noe jeg av italienerne får høre hele sommeren igjennom...Men jeg bruker ganske høy faktor hele sommeren igjennom. Så får det heller være at det ser ut som at jeg "ikke har sett" sola, og at brunfargen ikke kommer før sommeren er på hell...
Så moralen er bruk solkrem og sjekk deg! Også på midre synlige steder. På hodet, under armene, under brystene og mellom tærne.

Kommentarer

  1. Viktig tema du tar opp der...
    har også fjernet endel, men, ingen farlige ennå !
    Så krysser fingrer og tær ;)

    Jeg er heldig som blir fort brun, og kan ikke huske sist jeg ble solbrent?

    Så jeg får høre motsatt av italienere, som seneste denne uken lurte på om jeg hadde vært i solarium ? Da måtte jeg le ;))

    SvarSlett
  2. Ha ha!Ja de har vel en viss oppfatning om at vi nordmenn er ganske bleke..Ingen farlige føflekker på meg heller, og håper det fortsetter sånn.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg