Prima vera!

Det vokser bak huset vårt, i en liten steinrøys. Jeg har sikkert tatt bilder av det hvert år siden jeg flyttet ned hit. Mandeltreet står i full blomst. Fineste vårtegnet jeg kan tenke meg.
 For min (nysgjerrige) nabo er det kanskje jeg som er vårtegnet. Der er hun i år igjen!
 Vaklende på steinene med mobiltelefonen i været, i selskap av minst et par katter som på død og liv skal stryke seg rundt beina mine, mens jeg kjefter og sier "dere kommer til å få meg til å brekke en ankel!" Også  Emma da, som halser rundt oss alle, på jakt etter spennende lukter.
Men hvem bryr seg. Det er vår ! Det går mot lysere tider, barbeint i skoene, gelato og jordbær!
God helg og god prima vera!




Kommentarer

  1. Hei! For en flott blogg du har!
    Jeg skal begynne å jobbe som reiseguide i begynnelsen av april, og min første destinasjon er italia, nærmere bestemt nord-italia i området milano og gardasjøen!

    Nå sitter jeg febrilsk og prøver å finne ut små tips og triks for å selv få oppleve italia, på den italienske måten. Dersom du har noen tips hadde jeg satt stor pris på det! :-) Du kan kontakte meg på bloggen min!
    Riktig god helg!

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for det! Så spennende da! Jeg har fartet en del rundt i Italia, men den nordlige delen av Italia har jeg enda til gode. Bortsett fra Venezia da. Der har jeg vært flere ganger. Det fine med Italia er at det er autentisk og "seg selv", både på godt å vondt. Toget er en fin måte å reise på, og så blir kanskje reisen til underveis. Gleder meg til å følge deg:)

    SvarSlett
  3. Åhhh, så gode nyheter !!

    Elsker prima vera - og jeg har retur billett til Italia 1 mars..... gleder meg til 8 mars, og da er overalt alt i lilla Bolsenas butikker, barer mimosa kvister - ohh herlige våren !!!

    SvarSlett
  4. Glad jeg kunne komme med gode nyheter. Våren er herrlig! 1. mars er jo ikke lenge til. Velkommen tilbake:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg