Velkommen

Feriegjester er på plass, og forhåpentligvis har de funnet seg godt  til rette i casa Emma.  De siste møblene jeg hadde bestilt kom bare noen få timer før gjestene skulle komme. Så jeg måtte skru så svetten silte. Litt flaks skal man ha..Ellers har jeg blitt kjent med naboene rett over gangen, som jeg ikke hadde sett snurten av siden jeg kjøpte leiligheten i mars. En hyggelig familie fra Roma som kommer for å nyte strandlivet i Terracina av og til. Slik romere har gjort i helt siden romertiden. Og selv om jeg synes at jeg har fantastisk utsikt, så ble jeg hakket misunnelig når jeg så deres...For et skue over byen og havet! Vel, jeg håper gjestene mine vil i trives i leiligheten, byen og med utsikten!
Sengene er redd opp
Fargeblyanter i tilfelle noen vil legge igjen en liten tegning eller to..
De siste møblene kom på plass i siste liten..
En liten velkomstgave.


Kommentarer

Populære innlegg