A walk down memory lane

Snart er oppholdet mitt i gamlelandet over for denne gang. Har klargjort leiligheten min for salg, tømt en bod full av ting jeg knapt husket at jeg hadde, bladd i albumene mine og lest gamle brev og kort. Jeg har prøvd å kaste og gi bort så mye som mulig. Hva skal man vel med gamle kladdebøker og postkort fra en eks..Sett masse på norsk tv som er hærlig fritt for leddkledde sparkepiker og politiske debatter som de færreste skjønner noe av. Vært turist i egen by og drukket MASSE kaffe i drikkebeger..Og ikke minst skravlet med gode venninner. Værgudene har vært generøse og høstoslo har vist seg fra sin beste side. Skyfri himmel, og vakre farger over alt. Hadde nesten glemt at høsten kunne være så vakker. Men nå kjenner jeg det skal bli godt å komme meg sørover igjen og få sparket av meg vinterskoene( og så savner jeg jo mine to og firbente). A presto Oslo!


Kommentarer

Populære innlegg