Leave it hanging..


Da jeg bodde i min første leilighet på Ammerud i Oslo, fikk vi stadig skriv fra styret om at man ikke måtte tørke klær på balkongen. Eller på noen måte oppbevare ting der, som kunne synes utenfra. Jeg antar at endel syntes dette var merkelig i.o.m at de kom fra mange forskjellige land der man sikkert ikke er så opptatt av sånt. Og er det noe jeg merker meg hver gang jeg kommer hjem til Norge, så er det at alt er så "striglet". I allefall utendørs. Her er vi ikke fullt så nøye på sånt. Det er en selvføle at man henger vasken utendørs i full offentlighet. For hvor skulle man ellers henge den? Selv har jeg nok fått litt lavere skuldre når det gjelder mangt og meget etter at jeg flyttet hit. Men å henge undertøyet mitt ut til spott og spe, så alle kan se. det gjør jeg ikke...Enda.

Kommentarer

  1. Ikke begynt å henge det ut fra vinduene mine ennå...hehee
    Men, så har byhuset vårt, en stor tak terrasse - hvor alt blitt hengt på godt gammeldags tørkestativ !

    Men, du hvor artig det er å se alt som henges ut her i smugene, fra undertøy, til sengetøy som lukter såååå godt, morsomme er når det til og med henges ut i regnvær? Det undrer jeg meg alltid litt over...?!?!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg