Søndag

Jeg har tilbrakt søndagen i eget selskap. Det er ikke noe dårlig selskap det altså. Jeg trives ganske godt med meg, jeg. Den eneste gangen jeg har vært skikkelig lei av meg selv, var nok det første året jeg bodde her. P jobbet mye, og jeg hadde ikke så mye å ta meg til. Da måtte jeg rett som det var si til meg selv at nå har jeg fått nok av selskapet ditt. Så begynte jeg å jobbe. Det var nok bra..
Men tilbake til denne søndagen. Jeg snørte på meg joggeskoene, stappet musikk i ørene og kameraet i vesken, og gikk meg en lang tur.
Det er ikke så ofte jeg tar turen ned til havnen, og ut langs moloen. Men jammen er det fint der. Man ser byen fra en annen vinkel, omgitt av hav og fjell. Med solen i ansiktet, vind i håret og musikk i ørene gikk jeg av meg litt "gruff" og frokosten jeg inntok på bar.
Rett og slett en fin søndag, med mye frisk luft og godt selskap. Om jeg skal si det selv..
















Kommentarer

Populære innlegg