Casa Emma


Det har så smått begynt å komme inn bestillinger for sommeren 2016. Høstens gjester har reist avgårde fornøyde både med leiligheten og byen. Min siste leietaker bodde i Casa Emma i over en måned og beskrev leiligheten slik:
" Nå er jeg bokstavligtalt kommet til lyset. Til toppen, til utsikten. Til rom og farver som løfter sinnet og sjelen. Jeg føler meg hjemme."
Jeg ble helt rørt jeg. En ting er jo at jeg liker meg der selv. Jeg har jo valgt farger og interiør som er min stil og sikkert ganske skandinavisk. Men å høre at de som leier leilgheten også trives og føler seg hjemme der, er veldig koselig.

Kommentarer

  1. Så hyggelig å få slike tilbakemeldinger :)

    Tvi tvi med neste sesong !!

    God helg !

    SvarSlett
  2. Ikke sant! Takk det samme til deg Helen:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg