Sommer?

Jeg ser at sommeren hjemme i Norge liksom ikke kommer igang. En dag er det fint og en dag er det kaldt. Og det er vel litt typisk den norske sommeren. Den er ikke til å stole på.
 Om man kanskje har noen bekymringer her i Italia som man ikke hadde hjemme, så er været i allefall ikke en av de.
Jeg har jo vært her i noen år nå. Men at solen skinner nesten hver dag, er fortsatt en glede for en normann som kikker ut på sol og blå himmel om morgenen. Å glede seg over det som kan virke som en selvfølge er en god ting. Det tenker nå jeg.
Sommerens første gjester i Casa Emma reiste i dag tidlig. Godt fornøyd både med leiligheten og Terracina. Nå står den ledig fram til 12. juli. Så hvis du skulle ønske deg noen soldager og varme i kroppen, så er det bare å ta kontakt.
Nå skal jeg pakke strandbagen, og komme meg ut. God søndag!

A room with a view. Casa Emma.

Kommentarer

Populære innlegg