Silvio & I

Ikke trodde jeg at Silvio ( altså Berlusconi) og jeg hadde noe felles. Nei det er ikke pengene, eller kjæresten på 29. Og  ikke farger jeg som han hodebunnen for at det skal se ut som om jeg har tykkere hår heller (har ikke mannen rådgivere??).
Nei. Det er dette.


Selfies med hunden. Og jeg må jo si at det er riktig så søtt. Silvio og Dudu'. Det viser vel at vi alle har NOE til felles, til tross for at vi har forskjellig liv og meninger om det meste. 
Men bare så det er sagt. Jeg følger ham ikke på Instagram altså.


Kommentarer

  1. Ja, er det en ting jeg ikke kan begripe - er at folket i Italia kan like dette klovnen?
    Når hele verden syns han er ett fjols...
    Men, de jeg har spurt, sier at han i sin tid fikk stemmer, kun pga eiendoms skatten som ble opphevet? Eller noe i den dur....du vet kanskje mer?

    Jaja, fargerik person, og ja det fargede håret er jo til å le høyt av !

    SvarSlett
  2. dette skulle nok byttes ut med denne !

    SvarSlett
  3. Joda han hadde og har fortsatt sine trofaste tilhengere. Jeg leste et sted at grunnen til at folk stemmer på ham er at de ser på ham som en de selv ønsker å være. Styrtrik, vellykket og omgitt av vakre damer.. nuvel. Noen jeg har snakket med mener at man må skille på det tullet han har gjort "privat" og det han har gjort i politikken.... Og andre mener at skandalene er kreert av motstanderne og media.
    At han ga Italienerne litt mer og rutte med og at han har sagt at han skal gjøre det igjen er nok mye av grunnen ja. Italienerne tenker mer på her og nå enn hva konsekvensene kan bli;)

    SvarSlett
  4. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg