Benvenuti

Årets første gjester har flyttet inn i leiligheten min i gamlebyen. De skal være der i tre uker og jobbe med bokprosjektene sine. Så håper jeg de vil trives, og at utsikten inspirerer til kreativitet.

Å leie utenom sesong er generellt ganske rimelig. Men hvis du skal til Italia på denne tiden av året, så anbefaler jeg deg å leie noe med oppvarming. Selv om temperaturene ute på dagtid er ganske så behagelige, kan nok husene føles ekstra kalde for nordmenn som er vant med varme hus. Her er det ikke varme i gulvene, det kan jeg love deg. Men med litt varme, et par gode tøfler, en ulljakke over skuldrene og et glass vino kan du nyte Italia på denne årstiden også.

Ønsker du å leie, så kan du ta en titt her









Kommentarer

  1. Så koselig leilighet og vakker utsikt !

    Denne leiligheten har du kun for utleie, også bor du ett annet sted?

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du synes det! Ja jeg bor i huset til min kjære, og leier ut denne:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg