Delicious

Min samboer og jeg har ganske så ulik smak når det gjelder hva vi liker å se på tv. Jeg er generelt glad i musikk, humor og amerikanske serier, mens han er mer fan av National geografic, Discovery channel og den type ting.. For tiden er Alaska veldig i vinden. "Gullgraving i Alaska", "fiske i Alaska", "hvordan overleve i Alaska" og "det rare folket ved den islagte innsjøen" (!?) i ...Alaska selvsagt.
 Dette resulterer i entusiastiske utsagn fra min (noe atypiske) italiener.Han: "Amo! Dobbiamo andare a vivere in Alaska!" ( Kjære! Vi må flytte til Alaska!) Jeg: " Buonviaggio!"(god tur!).
 Men en av de tingene vi har til felles på tvtitterfronten er at vi begge liker matprogrammer. Og vi prøver rett som det er nye oppskrifter vi har sett på tv. Giorgione er blitt en favoritt. Sympatisk, rustikk og veldig entusiastisk. Og at han virkelig liker maten han lager er det ingen tvil om. Bare ta en titt på videoen under. Du trenger ikke å kunne italiensk for å skjønne hva jeg mener..



Kommentarer

  1. Ikke sett denne kokken før ?
    Morsom og ja, man trengte ikke å forstå språket her.... he he he

    Og enig, man flytter vel ikke frivillig til Alaska ;)

    SvarSlett
  2. Du finner ham på "Gambero rosso", hvis du har Sky vel og merke:)
    Nei, jeg foretrekker en cappucino i solen vinterstid, fremfor isfiske og elgjakt. Hver sin smak;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg