På dager som denne...


Til tross for at vi er midt i november varmer solen så godt at jeg ikke får bestemt meg om jakken skal av eller på. Og når det fortsatt blomstrer både her og der, så er det lett og glemme at det faktisk nærmer seg jul, og den mørkeste tiden på året.
Ettermiddagssolen bader byen i rosa lys og havet skinner som sølv. Ja det er på dager som denne at til tross for økonimisk krise og dårlige tider,  jeg tenker at dette landet, og ikke minst denne byen er veldig vakker og slett ikke så værst å bo i. Takk til tilfeldighetene for at jeg havnet akkurat her!




En og annen turist tar seg faktisk fortsatt ett bad. Også Emma da selvfølgelig


Kommentarer

  1. Så fine bilder, ja du høsten/november i Italia liker jeg veldig godt !
    Ble mint på det da jeg dro denne uken til København, hvor det hver dag var grått, grått, og atter grått vær !! Stakkars mennesker....til jeg husket at det var jo en av de største grunnene til at vi flyttet fra Norge vinterstid...hahaha

    Men, uansett julen skal være hjemme i Norge, syns julestemningen er best der....og ikke her...

    Nyyyyt fine dager, og gooood helg !

    SvarSlett
  2. Jeg var hjemme i Oslo for noen uker siden, og det regnet jevnt og trutt i fem dager...så ja det føles helt herlig å våkne til sol nesten hver dag her. Men jeg er helt enig i at julestemning, det er det dårlig med. God helg til deg også!!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg