En ettermiddag..

Budbilsjåføren sier vel snart "Hei det er meg", når han ringer meg for å avtale levering av pakke. Siden utvalget ikke er det største når det gjelder interiør her, så har internettshopping vært god å ty til. Kanskje litt for god..
Uansett..I dag kom bildene jeg hadde bestilt, så ettermiddagen har blitt brukt til å bestemme hva som skal henge hvor. Fra piazzaen høres musikk fra Pharell, Christina Aguilera og A-ha mens det telles uno,due,tre, quattro. Det øves nemlig flittig før en av byens danseskoler skal ha oppvisning. Svalene flyr i rasende fart forbi vinduet mitt, og av og til er jeg redd de skal ta feil og komme inn gjennom vinduet.
I det fjerne høres tuting og roping. Det er nemlig snart klart for vm-kampen Italia-Costa Rica.
Forza Italia!!



En pause i lenestolen med ettermiddagsolen som strømmer inn gjennom vinduet.

Hverdagsluksus. Vann i glass med stett..

Kommentarer

Populære innlegg