Male male male..

Maler du den også!! Rosario, maleren, synes nok at jeg er litt for ivrig med malerkosten. Men med et malingsstrøk eller to blir gamle ting som nye. De røde metallsengene har fått ny farge og blitt riktig så fine. Og spisebordstolene blir som nye når de får ny stopp og nye trekk i tillegg til at de har blitt malt. Ellers så går det fremover. Ikke akkurat med stormskritt, men det viktigste er at det blir gjort ordentlig. Om et par uker håper jeg at vegger og tak er ferdig malt, slik at jeg kan begynne å få inn møbler. Ellers så skal nok det "gamle" spisebordet også få seg en omgang med kosten, og kanskje lysekronene. Har nemlig sett noen som var blitt malt med spraymaling på Pintrest (mitt tidsfordriv) som var blitt veldig fine. Men det tror jeg kanskje jeg må gjøre når maleren er ute av huset..


Det ene soverommet er ferdig malt, og det gamle taket er blitt så fint. Så må jeg bare bestemme meg for hva jeg skal gjøre med lysekronen. Kaste, male eller beholde den som den er...?

Kommentarer

Populære innlegg