My view..

Da er alle papirer undertegnet og kontoen brått slunknere...
 Men jeg har nøklene til min nye leilighet i hånden! Det har vært en ganske annen prosess enn det er å kjøpe leilighet hjemme i Norge, det er sikkert og visst. Men til tross for nye lover og regler som har ført til enda mer dokumenter og tid, så har alt gått i boks. Jeg har heldigvis hatt med en samvittighetsfull megler og gjøre. Ja, det er ikke alle som er det.
Så nå kan jeg begynne på oppussingen. Det er litt å ta tak i, så foreløpig så er det bare utsikten som er verdt å dele. Men den er det ikke noe å utsette på..



Bad med havgløtt.

Kommentarer

  1. Utsikten var upåklagelig. Gratulerer med ny leilighet. Du har vært heldig hvis du har støtt på en samvittighetsfull eiendomsmegler i dette landet. Det virker som de fleste er ganske så "furbo".... Stort sett ute etter å lure både kjøper og selger.

    SvarSlett
  2. Takk for det! Ja det kan du si. Det finnes heldigvis noen ærlige sjeler blandt dem fortsatt:)

    SvarSlett
  3. Så flott utsikt!
    Skal leiligheten leies ut til turister? Isåfall vil jeg gjerne stille meg i kø ;))
    Leser bloggen din hver uke og drømmer meg tilbake. Bodde i Italia i fire år på nittitallet.

    Heidi

    SvarSlett
  4. Så hyggelig! Ja det skal den. Planen er at den skal være klar til skoleferien ( forhåpentligvis også litt før). Hvor i Italia bodde du?

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg