Che fatica!

Emma og jeg har brukt formiddagen til å vaske i den nye leiligheten. Det skal sies at hun ikke er til stor hjelp, i og med at hun fotfølger meg rundt i alle rom og mer enn gjerne tråkker over der jeg har vasket. Men siden hun har løpetid, og vi også har to hannhunder, var det greit med en liten pause fra bjeffing og piping. Både for dem og for meg..
Det er altså ikke slik her at før man overlater et hus til nye eiere, så vasker man seg ut. Tvert i mot! Her får du møkka på kjøpet. Så da var det bare å begynne å svinge vaskekosten.


For et slit (che fatica) å se på matmor som vasker!

Kommentarer

  1. Gleder meg til å se resten når du har fikset deg ferdig ♥

    SvarSlett
  2. Så fint! Skal poste litt underveis også:)

    SvarSlett
  3. Hehe! Er det en cockerting tro? Dilte etter og alltid skulle være der ting skjer.

    "Flokken? Flokken, Hvor er du??"... Løpetid her også, med tilhørende klaging fra den "løpende". Vi har heldigvis ikke hannhund hos oss, men de fleste nabohundene har satt nesa i været av godlukta.

    Gratulerer med ny leilighet :-)

    SvarSlett
  4. He he! Ja det er godt mulig. Du kan være glad du ikke har en hannhund i huset, det kan jeg love deg! Og takk for gratulasjon:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg