Madonna

Hvis du har vært i Italia eller et annet katolsk land har du sikkert sett henne. Du kan finne henne så og si hvor som helst.Ute og inne. En statue, et maleri, en dukke. Det finnes utallige varianter. Og hjemme hos den eldre garde er det ikke uvanlig at det finnes både statuer og statuetter i forskjellige størrelser. Jeg skvatt himmelhøyt da jeg for ikke så lenge siden, kom inn i en leilighet som hadde en statue som var nesten like stort som et menneske, rett innenfor døren. Litt "spookey" spør du meg!

 
 
 
 
 
 
 
 
Her bor Antonio. Skraphandler, orginal, og ikke mors beste barn. På kveldstid er det ikke uvanlig å høre musikken dundre, og se discolysene blinke, fra vinduet  midt i ansiktet på madonnaen.
Posted by Picasa

Kommentarer

  1. Takk for inspirasjonen; jeg kom over din blogg i går og bestilte den lille boken du nevnte i et av språkinnleggene dine. Gleder meg til å få den i postkassen neste uke. Buon fine settimana, ciao!

    SvarSlett
  2. Så fint at jeg kan være til inspirasjon!:) Og "buon fine settimana anche a te!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg